pod patronatem










BIENNALE SZTUKI MEDIÓW:
WRO 09
»
FESTIWAL TRANSVIZUALIA 009 »
NOWY PIKTOGRAM »
KORPORACJA H!ART »
MIESIĄC FOTOGRAFII W KRAKOWIE »
TANK TV »
ELECTRONIC ARTS INTERMIX »
UBU // BAZA AWANGARDY »

1111

11 nr12



panoptikum pierwsze

» KINO NA GRANICY
» GDANSK DOCFILM FESTIVAL
» ROZSTAJE EUROPY
» PLANETE DOC REVIEW 2009
» KRAKOWSKI FESTIWAL FILMOWY
» AFRYKAMERA
» FESTIWAL FILMÓW KULTOWYCH
» UBU // BAZA AWANGARDY
» OKFA

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash










 

panoptikum nr.9

>>opis numeru<<

Panoptikum nr 11 (18) 2012

Widz/użytkownik/twórca

  1. Widz kinowy / emancypacje
  • Tomas Elsaesser, Kinofilia albo pożytki z odczarowania
  • Tomasz Żaglewski, Kultura postkinowa
  • Michał Piepiórka, Na wschód od fabuły, na zachód od dokumentu, czyli „Na północ od Kalabrii”.
  • Sylwia Galanciak, Widz zaangażowany – uczestnik teleturnieju.
  1. Strategie fanowskie
  • Joli Jensen, Fandom jako patologia:konsekwencje definicji zjawiska
  • Ewa Drygalska, The Wire – studium przypadku.  
  • Agata Włodarczyk, Marta Tymińska, Fan fiction – literacka rewolucja fanowska. Próba charakterystyki zjawiska
  1. Intermedialność
  • Adrew Cooper, Adapting to Survive: The Cultural Regeneration of Doctor Who
  • Kalina Kukiełko, Wszyscy jesteśmy artystami. Marshall McLuhan i Joseph Beuys o sztuce epoki audiowizualnej
  • Jakub Rusakow, Himilsbach – kultowa niedoskonałość
  1. Varia
  • Julia Czerniuk, Literatura przez programistów pisana
  • Konrad Klejsa, Kamera… akcja… Ale kto przed ekranem?
    O antologii
    Audiences Iana Christie